Despre mine

Fotografia mea
bucuresti, Romania
Toţi vorbim despre noi înşine. Ţine de natura umana. Sa fii ceea ce pretinzi ca esti,este cel mai greu lucru.... Sunt o persoana calda si optimista,toleranta si intelegatoare,dinamica si perfectionista,creativa,flexibila in gandire,spirit idealist,nu suport banalitatea si rutina. Imi place sa visez ,dar nu ma hranesc cu vise, caci aproape intotdeauna visele mele au devenit realitate. Sunt deschis sa invat ceea ce nu stiu,sa experimentez,imi place sa cunosc oameni si locuri noi. Fire artistică prin excelenţă, iubesc frumosul în toate formele sale. În plan sentimental, dovedesc un romantism uşor desuet, sunt devotat si-i ofer totul partenerei mele.Imi place sa iubesc... Te indemn sa afirmi raspicat si sa traiesti adevarul inimii tale.Cauta adevarul fiecarei clipe,oricat de incomod sau dureros ar fi si asuma-ti alegerile facute,oricate motivatii ai avea in spatele lor.Cauta pilda fiecarei povesti de viata pe care o traiesti.

miercuri, 19 octombrie 2011

As vrea

As vrea sa fiu un fulg de nea
sa ma opresc pe fata ta in zbor
sa ma topesc pe gura ta
sa te sarut si-apoi sa mor....

as vrea sa fiu o raza de lumina
sa luminez cu drag privirea ta
si-atunci cand noaptea o sa vina
as vrea sa ma transform in stea....

as vrea sa fiu..sa fiu un vanticel
c-o aroma dulce de parfum
sa-alerg prin parul tau rebel
as vrea sa fiu...dar nu am cum.....

as vrea sa fiu o raza de la luna
sa-ti veghez somnul linistit
lumina-n suflet sa-ti ramana
sa simti c-am fost si te-am iubit...

as vrea sa fiu in mana ta o floare
sa ma privesti cu drag as vrea
sa ma saruti cand sufletul te doare
si eu sa iau din piept durerea ta

as vrea sa fiu...of,cat de multe-as vrea
sa fiu orice,numai sa pot sa te ating
un futuras,un fir de iarba-n preajma ta
doar sa te vad,si dorul sa mi-l sting

dar sunt doar eu si sunt asa departe
dorul de tine ma chinuie mereu
traiesc cu vise,uneori desarte
caci te iubesc ,tu esti ingerul meu...

Un comentariu:

  1. Touchy poem. Although nice and sweet. :) Keep it going. And don't curse me for my English-talking moment. :))

    RăspundețiȘtergere